Harz video
Fra : origo@earthling.net

Dato : 05-06-01 22:02

Har lagt ut noen minutter video fra R1-forum mødet i Harz for et par uger
siden:
http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=5

Videoen viser en fantastisk vej i det østlige Harz. Vi kører opad et bjerg
til et udkikspunkt som heter Kyffhäuser.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-06-01 04:06

On Tue, 5 Jun 2001 23:01:44 +0200, <origo@earthling.net> wrote:

> [...]
>
>Videoen viser en fantastisk vej i det østlige Harz. Vi kører opad et bjerg
>til et udkikspunkt som heter Kyffhäuser.

Feeeeeeeeed video,og et godt bevis for at man ikke nødvendigvis
behøver køre hammerstærkt for at more sig,der findes en ganske vist
noget kortere strækning nede omkring Jordløse der minder lidt om
det,mucho fun.

-M

Fra : Tommy

Dato : 09-06-01 02:59

Hmmmmm,,,,

TR

origo@earthling.net skriver:

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 09-06-01 15:37

Hej JS
Føler mig helt hjemme igen - we was down there
Flemming
XV535S look at page senior98.subnet.dk klik på toure and then at Harzen 2001

Fra : origo@earthling.net

Dato : 11-06-01 12:10

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> wrote in message
> Hmmmmm,,,,
>
> TR

?????

JS

Fra : Tommy

Dato : 11-06-01 13:55

Ja, jeg ser kun en R1, resten er af anden herkomst.

Anyway, hvor exact ligger den vej? Den ser munter ud og jeg må prøve den
næste gang jeg er på de kanter.

Tommy

Fra : origo@earthling.net

Dato : 11-06-01 21:21

> Anyway, hvor exact ligger den vej? Den ser munter ud og jeg må prøve den
> næste gang jeg er på de kanter.
Den ligger exact mellom Kelbra og Kyffhaüser i det østlige Harz
Check et kort, det er ikke så langt fra Nordhausen.

JS