?? Billedkvalitet
Fra : Morten Jensen

Dato : 01-01-01 01:42

Hej

et lille nytårs spg. hvad giver egentlig den bedste 2D kvalitet på markedet.

Kører p.t. G400 og det er fint, men er der andet? Dette kort er jo ikke opt.
til lidt spilleri. Nogen kort der tilbyder en 2D som Matrox samt en mulighed
for en bedre 3D del?

Men nytårlig hilsen
Morten

MVH

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 01-01-01 02:01

"Morten Jensen" <morkaj@mail.dk> skrev:

> [...]
opt.
> til lidt spilleri. Nogen kort der tilbyder en 2D som Matrox samt en

Pt. venter jeg på et ATI Radeon 32 MB DDR, du skulle i følge de tests jeg
har læst være på højde med mit nuværende G400Max på 2D kvaliteten og på 3D
kvaliteten er det 2-3 gange bedre. Pris ca. 2000,-.

--
Rasmus.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 01-01-01 14:46

"Morten Jensen" <morkaj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
opt.
> til lidt spilleri. Nogen kort der tilbyder en 2D som Matrox samt en

Der er tre muligheder: ATI Radeon, Voodoo 5 5500 eller GeForce 2 GTS.
Rækkefølgen svarer nogenlunde til billedkvaliteten i 2D. Af de tre kort er
GeForce 2 GTS dog klart hurtigst i 3D. Men med mindre du har en stor skærm
og kører høje opløsninger i 2D vil du dog næppe kunne se forskel på de tre
korts billedkvalitet.
---
Anders