mangler win2000 driver til ASUS v7100/2v1d
Fra : Johnnie B.Mogensen

Dato : 05-06-01 21:24

Hej håber at finde hjælp

Jeg vil opgradere til win 2000, men mangler driver til mit AGP kort.
Et ASUS V7100/2V1D, org. driver skive er blevet borte, og www.asus.com er så
rare at levere en driver jeg ikke kan unzippe fejlfrit, eneste fil jeg
mangler er >nvoglnt.dll<.

Fejlmelding ved unzip (Hvis problemet kan løses her):
Extracting to "C:\WINDOWS\TEMP\"
Use Path: yes Overlay Files: yes
Extracting nvoglnt.dll
Error: invalid compressed data to inflate

Johnnie

Fra : Lasse

Dato : 06-06-01 06:28

Hent nVidias egne drivere.. de er meget bedre. Du kan vist hente dem her:
www.tweakup.dk

MvH
Lasse

Fra : Johnnie B.Mogensen

Dato : 05-06-01 22:08

Virker de på asus ??

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 05-06-01 22:51

Johnnie B.Mogensen <den@tanke.dk> skrev i en
> Virker de på asus ??

Jep, de er skrevet til GPU'en virker derfor på (næsten) alle kort med Nvidia
GPU.
Der er muligevis nogle enkelte features du vil gå glip af, men Nvidias
drivere kan stort set det samme som Asus egen, og så yder kortet mere med
Nvidias drivere.

--
// Søren Hjelholt

- Hvis du tror du ved alt, ved du intet !!!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-06-01 21:52

> [...]
> Et ASUS V7100/2V1D, org. driver skive er blevet borte, og www.asus.com er

> rare at levere en driver jeg ikke kan unzippe fejlfrit, eneste fil jeg

Prøv at hente dem her så:
http://www.3dchipset.com/drivers/nvidia/asus/vga/649/win-2k.html

- Lars