Andet multimedie
bentjuul 3670
Freeware 3d modelling
Fra : Jacob Jensen

Dato : 06-09-05 14:01

Hej

Kan nogle her inde anbefale et godt freeware 3d modelling program (jeg
tænker "3d studio max" men selvfølgeligt kan tilsvarende ikke findes i
freeware-verdenen). Hvad findes der?

Jacob

Fra : Kolle

Dato : 06-09-05 17:58

Blender ... rigtig godt ;)

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 06-09-05 19:11

Jacob Jensen skrev:

> [...]
> (jeg tænker "3d studio max" men selvfølgeligt kan tilsvarende ikke
> findes i freeware-verdenen). Hvad findes der?

www.wings3d.com, www.blender3d.org, maya Personal learning edition (ver
6 tror jeg!) Houdini learning, XSI for gamers, Gmax, etc. der er sådan
set rigeligt at gå i krig med!

Claus