Andet multimedie
bentjuul 3670
hjælp til paint shop pro 9
Fra : morten nielsen

Dato : 05-09-05 21:09

jeg er i gang med at lave en hjemmeside, og er noget til at lave
et logo, jeg ved at man kan bruge "paint shop pro 9" til det, men
jeg ved ikke hvordan man bruger programmet, til at lave et logo.
hvis du har programmet og ved hvordan man bruger det til at lave
et logo. Så vær sød at sige hvordan man gør.

Fra : Mythos

Dato : 05-09-05 22:17

"morten nielsen (slet CHIEH)" <eddy@CHIEHsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis du har programmet og ved hvordan man bruger det til at lave
> et logo. Så vær sød at sige hvordan man gør.

Det er lidt svært at hjælpe med noget, ud fra de få oplysninger du kommer
med. Kan du ikke få nogle gode ideer fra manualen ?

Mythos

Fra : morten nielsen

Dato : 06-09-05 06:47

Mythos <nogo31@hotmail.com> skrev:

> [...]
>t.news.tele.dk...
>>

>Det er lidt svært at hjælpe med
>noget, ud fra de få oplysninger du kommer

jeg har ikke manualen (kun redme)

Fra : emj

Dato : 06-09-05 11:30

morten nielsen skrev:

>jeg har ikke manualen (kun redme)

Der er en glimrende HJÆLP i PSP endda med små videoklip, så start lige
med selv at finde ud af noget om at arbejde med layers, vectors og
transparens.

Hilsen emj

Fra : morten nielsen

Dato : 06-09-05 16:38

emj <emjnospam@stofanet.dk> skrev:

>Der er en glimrende HJÆLP i PSP
> [...]

hvad er psp????

Fra : Mythos

Dato : 06-09-05 16:48

"morten nielsen" <eddy@sol.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er psp????

PSP er Paint Shop Pro

Mythos

Fra : per christoffersen

Dato : 06-09-05 16:52

"morten nielsen" <eddy@sol.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er psp????

Kælenavnet for Paint Shop Pro.

/Per

Fra : emj

Dato : 05-09-05 22:20

slet CHIEH skrev:

>jeg ved ikke hvordan man bruger programmet, til at lave et logo.
>hvis du har programmet og ved hvordan man bruger det til at lave
>et logo. Så vær sød at sige hvordan man gør.

Det kammer minsanten an på, hvordan dit logo skal se ud

Hilsen emj

Fra : morten nielsen

Dato : 06-09-05 06:45

emj <emjnospam@stofanet.dk> skrev:

>Det kammer minsanten an på, hvordan dit logo skal se ud
>
>Hilsen emj

jeg havedet tænket på noget i stil af det her
http://www.html.dk/tutorials/html/logo.gif

men ellers prøv at sige bare hvordan man laver et logo.

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 10:13

On 06 Sep 2005 05:45:12 GMT, morten nielsen <eddy@ABC34sol.dk> (slet
ABC34) wrote:

>jeg havedet tænket på noget i stil af det her
>http://www.html.dk/tutorials/html/logo.gif
>
>men ellers prøv at sige bare hvordan man laver et logo.

Et logo er jo ikke forskellig fra andre grafikfiler. Det er da bare at
tegne... I det viste exempel er der tre vinkler der er drejet i forhold
til hinanden og lidt text ved siden af..

Det svære ligger i at HUSKE, at man skal vælge gennemsigtig baggrund
til alle elementerne. Derefter flytte og dreje de tre elementer (i det
viste exempel)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)

Fra : Denn!s H

Dato : 06-09-05 06:49

"morten nielsen (slet CHIEH)" <eddy@CHIEHsol.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du har programmet og ved hvordan man bruger det til at lave
> et logo. Så vær sød at sige hvordan man gør.

Start med at læs manualen...

http://ftp3.jasc.com/pub/en/psp900enug.pdf

--

vh