Andet multimedie
Tjenesten Messenger - fjern- ?
Fra : E. Vi/Ha

Dato : 05-09-05 07:37

Har fået install. virusprogram, nu popper den op hele tiden -
tjenesten messinger- hvor der står at jeg skal installere det ene og
det andet.

MEN hvordan får jeg det til at holde op ? Tak for hjælpen

MVH/
E.V.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-09-05 09:33

"E. Vi/Ha (slet ZKYKH)" <evinkler@ZKYKHkabelmail.dk> skrev

> [...]
> det andet.
> MEN hvordan får jeg det til at holde op ? Tak for hjælpen

Man starter med at finde den rigtige gruppe på www.usenet.dk Denne er kun
til grafiske emner. Spørg evt i news:dk.velkommen.

Claus

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-09-05 16:08

"E. Vi/Ha (slet ZKYKH)" <evinkler@ZKYKHkabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det andet.
>
> MEN hvordan får jeg det til at holde op ? Tak for hjælpen

+++++++++++++++++++++++

Hvis det er tjenesten messenger kan du prøve at læse her, taget fra nettet.
Ved ikke om det virker.

"These 4 easy steps will turn off the messenger service used to send
messenger service popup ads. The Messenger service is not related to Windows
Messenger or MSN Messenger.:

Go to Start, then Run and type in services.msc Click Ok

Scroll to Messenger, select it, right click it and choose Properties.

Under startup choose "Disabled", then choose Stop.

When stopped, click Ok."

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Stig Petersen

Dato : 11-09-05 10:36

se evt side 170 windows xp for xperter 2.udg--fås på biblioteket- og jeg
ved godt at han er gået forkeret, men

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-09-05 17:08

"Stig Petersen" <menstrup60@os.dk> skrev i en meddelelse
> se evt side 170 windows xp for xperter 2.udg--fås på biblioteket- og jeg
> ved godt at han er gået forkeret, men

Og hvad står der så der?

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-09-05 15:41

On Mon, 12 Sep 2005 18:08:29 +0200, "Jørgen Nielsen"
<longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> wrote:

>Og hvad står der så der?

Ellers tryk Start, og vælg Hjælp og support, og søg på Tjenesten Messenger.

og vælg fx "Stoppe modtagelse af pop op-reklamer med titlen Messenger Service"

Men den originale spørger har vel fået svar i en passende gruppe nu

Kurt Brixen

Fra : Stig Petersen

Dato : 18-09-05 09:51

XP-Det nævnte er meget omfattende og teknisk og derfor ikke egnet til
gengivelse her. mvh