Andet multimedie
bentjuul 3670
Grafikkorts indflydelse på rendering o.s.v~
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-09-05 12:50

Jeg har lidt (læs meget) svært ved at gennemskue hvor stor betydning - om
nogen overhovedet - grafikortet i computeren deltager i rendering i f.eks
Bryce eller Poser eller andre 3D programmer - klart nok at det har betydning
ved afspilning/fremvisning af et renderet produkt - men foregår der
overhovedet nogen former for beregning på grafikkortet i forbindelse med
renderingen - andet eks. kunne være Photoshop Premiere o.s.v.

På forhånd tak

Arne Rasmussen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-09-05 17:07

Arne Rasmussen wrote:
> [...]
> produkt - men foregår der overhovedet nogen former for beregning på
> grafikkortet i forbindelse med renderingen - andet eks. kunne være

Jeg tror, du skal flytte din tråd over i news:dk.edb.hardware.grafikkort

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/