Andet multimedie
bentjuul 3670
"håndskrift" der har æøå
Fra : Brizz

Dato : 04-09-05 02:01

Jeg skal bruge en font til at sætte på mine billeder som en underskrift.
Så en font der ligner en håndskrift der kan klare æøå.

Nogen der har nogen gode forslag?

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 04-09-05 09:36

Brizz skrev:

> Jeg skal bruge en font til at sætte på mine billeder som en underskrift.
> Så en font der ligner en håndskrift der kan klare æøå.

> Nogen der har nogen gode forslag?

Det er jo ikke til at vide, hvad du synes ser bedst ud. Prøv at
downloade nogle fonts. Der er masser af dem rundt omkring. Men bliv
ikke skuffet hvis ikke æøå er med. Men kik en gang på disse:

http://tinyurl.com/b5v38

http://tinyurl.com/967xs

http://tinyurl.com/8t8kp

Du har da også den mulighed for at lægge din egen håndskrift ind.
Det kan du gøre med FontCreator. Jeg har faktisk gjort det med min
egen håndskrift. Det tar' tid, men er da meget sjovt at man kan
gøre det

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Brizz

Dato : 04-09-05 13:33

Svend Erik Bertelsen wrote:

> Det er jo ikke til at vide, hvad du synes ser bedst ud. Prøv at
> downloade nogle fonts. Der er masser af dem rundt omkring. Men bliv
> ikke skuffet hvis ikke æøå er med. Men kik en gang på disse:

Det var også derfor jeg blot ønskede folk kastede nogen afsted så jeg
kunne kigge for stort set alle dem jeg selv har fundet kunne ikke klare
æøå

Takker for links.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 05-09-05 19:38

Brizz skrev:

> Takker for links.

Velbekomme!

Nu er det altså ikke til at vide, hvilken font du synes ser godt
ud. Prøv at beskrive og evt. linke til noget. Så må se, hvad vi
kan finde frem til.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

> [...]