Andet multimedie
bentjuul 3670
STORE billeder til print
Fra : Mythos

Dato : 03-09-05 09:54

Hej i gruppen

Jeg søger nogle store billeder jeg skal bruge til at prøve en 70.000 kr.
printer af med.
Da jeg gerne vil have billederne op at hænge, så skal det jo helst være
sobre billeder
Billederne skal printes i A3 størrelse og på fotopapir, emnerne ved jeg ikke
rigtig, men de fleste af de andre vil helst have noget med nye biler, sports
biler.
Har du/i link til steder hvor jeg kan hente billeder på 50+ Mb og helst i
tiff format, så kom gerne med dem, så vil jeg kigge på det.

På forhånd tak for hjælpen

Mythos

Fra : Asboe

Dato : 03-09-05 12:26

Har du kikket på http://image2use.dk

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Esben

Dato : 03-09-05 17:46

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Jeg søger nogle store billeder jeg skal bruge til at prøve en 70.000 kr.
> printer af med.

Af ren nysgerrighed, hvilken printer er der tale om?

--
Esben

Fra : Mythos

Dato : 03-09-05 19:17

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> "Mythos" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Af ren nysgerrighed, hvilken printer er der tale om?
>
> --
> Esben

Det er en HP af en eller anden art, jeg husker ikke model nummeret.

Mythos

Fra : Esben

Dato : 03-09-05 20:02

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er en HP af en eller anden art, jeg husker ikke model nummeret.

Ok, så er der måske noget du kan bruge her:
https://h41186.www4.hp.com/country/ie/en/supplies/bank_category.html?pageseq=407664

--
Esben