Andet multimedie
Photoshop spsm.
Fra : enrico

Dato : 31-08-05 15:28

Hvordan er det nu lige det er?

Jeg har installeret CS2 og mangler funktionen, hvor man kan formindske
og forstørre sin brush med f.eks. punktum og komma.

Jeg går ind i "edit" "shortcuts" "tools" og der står previous og
next brush allerede default som puntum og komma, men det virker ikke
rigtigt.

Hvad gør jeg forkert?

På forhånd tak.
-enrico

Fra : RoJo

Dato : 31-08-05 20:03

On 31/08/05 16:27, in article lqdbh1l93dvkbj3pp7odfmhcpva7u4qdbo@4ax.com,
"enrico" <enricoool@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg går ind i "edit" "shortcuts" "tools" og der står previous og
> next brush allerede default som puntum og komma, men det virker ikke

Hej Enrico

Sikker på det ikke er hårdheden på din brush du indstiller med de 2 taster??
Sådan er det nemlig defineret som standard.

Mvh RoJo

Fra : enrico

Dato : 01-09-05 08:43

On Wed, 31 Aug 2005 21:03:00 +0200, RoJo
<Geckodk@fjerndettehotmail.com> wrote:

>Hej Enrico
>
>Sikker på det ikke er hårdheden på din brush du indstiller med de 2 taster??
>SÃ¥dan er det nemlig defineret som standard.
>
>Mvh RoJo

Ja det skal jeg ikke kunne sige. Der sker ingenting når jeg
trykker . eller ,

Absolut ingenting :)

-e

Fra : enrico

Dato : 01-09-05 08:56

Nu fandt jeg alligevel ud af det.

Jeg har et sæt brushes, hvor alle størrelserne stort set findes. Når
jeg loader det, så virker tegnene komma og punktum igen på størrelsen
af brushen.

Jeg vil sende filen til interesserede. Den fylder kun 105 kb.
Mail til mig.

-enrico

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-09-05 18:05

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[KLIP]

> [...]
> af brushen.
>
> Jeg vil sende filen til interesserede. Den fylder kun 105 kb.

++++++++++++++++++++

Hej.

Er ikke helt med, i Photoshop findes vil også alle størrelser i forvejen,
eller hvad? Eller er det nogle nye og anderledes brushes?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : enrico

Dato : 02-09-05 10:21

On Thu, 1 Sep 2005 19:04:58 +0200, "Jørgen Nielsen"
<longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> wrote:

>Hej.
>
>Er ikke helt med, i Photoshop findes vil også alle størrelser i forvejen,
>eller hvad? Eller er det nogle nye og anderledes brushes?

Nej det er de normale brushes. Men en person ved navn Jacob har sat
sig ned og lavet alle brushes i rigtig mange størrelser. Der er over
200.

SÃ¥ er det nemt at steppe op og ned.

Sættet hedder "Jacobs brushes" og jeg uploader dem i dk.binaer mu.

-enrico