Andet multimedie
bentjuul 3670
Flash Player download?
Fra : Olsen

Dato : 31-08-05 10:13

Sikkert OT, men kan Macromedia Flash Player downloades alternativt da jeg af
en eller anden grund ikke kan installere den.

\Olsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-09-05 18:01

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Sikkert OT, men kan Macromedia Flash Player downloades alternativt da jeg
> af en eller anden grund ikke kan installere den.
>
> \Olsen
+++++++++++++++++++

Hej.

Ved ikke om den her virker
http://www.download.com/Flash-Player-Internet-Explorer-/3000-2378-10261021.html,
men prøv her er en beta version 8
http://www.soft32.com/download_500.html
Du skriver at du ikke kan installere den, har du givet Internet Explorer lov
til at installere den? Den spærer automatisk for den.
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Olsen

Dato : 02-09-05 09:58

Jørgen Nielsen wrote:
> Du skriver at du ikke kan installere den, har du givet Internet >Explorer
> lov til at installere den? Den spærer automatisk for den.

Det er vel under "Avanceret" et eller andet sted?

\Olsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-09-05 15:55

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel under "Avanceret" et eller andet sted?
>
> \Olsen
+++++++++++++++++++++

Ja, men det er nok lidt dumt at slå det helt fra, men under installationen
kommer der en besked oppe under adressefeltet (du kan se det her
http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash )
, som du skal højreklikke på og give den lov til at blive installeret. Mener
det hedder noget med tillad aktivt indhold at køre...under avanceret.

Har du ikke fået den installeret, med et af de andre link jeg gav?

Fra : Olsen

Dato : 06-09-05 17:00

Jørgen Nielsen wrote:
> Ja, men det er nok lidt dumt at slå det helt fra, men under installationen
> kommer der en besked oppe under adressefeltet (du kan se det her
> [...]

Den kommer nemlig ikke frem.

> Har du ikke fået den installeret, med et af de andre link jeg gav?

Nix.

\Olsen