Andet multimedie
bentjuul 3670
Skifter opløsning konstant
Fra : Peter

Dato : 30-08-05 22:31

Jeg kører XP PRO og har grafikkort, NVIDIA GeForce4 Ti 4200.
Problemet er at hver 2. minut skifter opløsningen automatisk og uden at jeg
foretager mig noget. Skærmopløsningen er stillet til 1024 X 768, men den
skifter til 640 X 480 hvert andet minut, for derefter at skifte tilbage igen
til 1024 X 768 og sådan bliver det så ved med at skifte.
Jeg er ved at rykke det sidste hår af hovedet, så hjælp modtages
med taknemmelighed, og helst inden jeg bliver helt skaldet.
Hilsen Søren

Fra : Mythos

Dato : 30-08-05 23:41

"Peter" <spbeee@post10.tele.dk (fjern eee)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er ved at rykke det sidste hår af hovedet, så hjælp modtages
> med taknemmelighed, og helst inden jeg bliver helt skaldet.

Så må du skynde dig over i dk.edb.grafikkort eller dk.edb.harware, for her
diskutere vi kun computer grafik

Mythos

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-05 14:00

Mythos skrev:

>Så må du skynde dig over i dk.edb.grafikkort eller dk.edb.harware, for her
>diskutere vi kun computer grafik

Ingen af de to grupper findes, der findes
news:dk.edb.hardware.grafikkort og news:dk.edb.hardware.
--
Knud

Fra : Mythos

Dato : 31-08-05 14:59

> Ingen af de to grupper findes, der findes
> news:dk.edb.hardware.grafikkort og news:dk.edb.hardware.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Utroligt !

Mythos

Fra : Peter

Dato : 02-09-05 03:27

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Utroligt !
>
> Mythos
Jeg har selv løst mit problem. Det var Norton Internet Security
der var årsagen til problemet. Mange tak for jeres råd, især de
konstruktive der forsøgte at løse problemet.
Hilsen Søren
Hilsen Søren