Andet multimedie
Grafikfiler i Worddokumenter
Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-08-05 11:41

Er der andre måder at få en grafikfil ud af et Worddokument på end ved at åbne
dokumentet i Word.
Det er på Mac OS X med Adobe CS.

Jeg har prøvet med teksteditoren, men den kan kun læse teksten og
GraphicConverter kan ikke åne filen.

Kurt Brixen

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 30-08-05 12:36

Kurt Brixen wrote:
> Er der andre måder at få en grafikfil ud af et Worddokument på end ved at åbne
> dokumentet i Word.
> Det er på Mac OS X med Adobe CS.

OpenOffice og NeoOffice (som er OpenOffice uden X11). Kan begge klare
opgaven. (Og er ganske gratis)

mvh Andreas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-08-05 17:21

On Tue, 30 Aug 2005 13:35:35 +0200, Andreas Kleist Svendsen
<andreaskleist@gmail.com> wrote:

>OpenOffice og NeoOffice (som er OpenOffice uden X11). Kan begge klare
>opgaven. (Og er ganske gratis)

Det kigger jeg på. Har du selv prøvet om det kan åbne et worddokument med
billedfiler i?

Kurt Brixen

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 30-08-05 18:25

Kurt Brixen wrote:
> Det kigger jeg på. Har du selv prøvet om det kan åbne et worddokument med
> billedfiler i?

Ja, det plejer at lykkes. Placeringen af billeder og tekst er dog ofte
forkert.

/Andreas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-08-05 18:38

On Tue, 30 Aug 2005 19:24:41 +0200, Andreas Kleist Svendsen
<andreaskleist@gmail.com> wrote:

>Ja, det plejer at lykkes. Placeringen af billeder og tekst er dog ofte
>forkert.

Det gør mindre. Bare jeg kan få billederne ud.

Kurt Brixen

Fra : emj

Dato : 30-08-05 15:11

Kurt Brixen skrev:

>Er der andre måder at få en grafikfil ud af et Worddokument på end ved at åbne
>dokumentet i Word.

Du kan gemme worddokumentet som webside, så for du al grafikken i en
mappe for sig.
Hilsen emj
--
HARDDISKEN
http://212.10.68.96/emj/

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-08-05 17:17

On Tue, 30 Aug 2005 16:10:39 +0200, emj <emjnospam@stofanet.dk> wrote:

>Du kan gemme worddokumentet som webside, så for du al grafikken i en
>mappe for sig.

Problemet er at jeg har fået ny Mac på arbejdet, og der er ikke installeret Word
på den. Det du beskriver er også det jeg har gjort før.

Kurt Brixen