Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop CS2
Fra : Ruben Leonhardt

Dato : 24-08-05 07:35

Jeg har tidligere kunnet lavet et "Contact Sheet" ud fra pdf-filer, men får
fejl efter min opgradering til CS2.
Selv om jeg har beskrevet problemet i Adobes forum har jeg endnu ikke fundet
nogen løsning.

Kopi teksten i forummet
https://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx?50@700.Y9xWeicAUat.7@.3bba9cdb

Topic
Cant make Contact Sheet II, from PDF-files

Ruben Leonhardt - 07:06am May 26, 2005 Pacific

I just updated to Photoshop CS2, and now I cant make a Contact
Sheet from PDF-files, from a folder, like I use to in Photoshop CS.

Error message: "All the files in the folder cannot be opened by
Photoshop" (click OK)

New error message popup: " Could not complete the Contact Sheet
II command because a command was not available"

The command works fine with .jpg images but not with .pdf

If I open the pdf files in Photoshop first, and then in the
Contact Sheet option window, choose "Current open dokuments" in "Source
Images" there is no problem!!!

Intel P4 CPU, 3.0 GHz, 1GB RAM
Danish Windows XP Pro. SP2

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-08-05 22:13

Ruben Leonhardt skrev:

> Jeg har tidligere kunnet lavet et "Contact Sheet" ud fra
> pdf-filer, men får fejl efter min opgradering til CS2.

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor det ikke virker hos dig, men vil
blot fortælle, at det virker fint her med den engelske CS2 under
den engelske WinXP SP2.

Derimod så er det aldrig lykkedes mig at få InDesign CS2 til at køre
ordentligt under WinXP. Den går ned konstant, så godt jeg har den til
OS X også. Dér kører den heldigvis stabilt, men sært er det.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ruben Leonhardt

Dato : 29-08-05 14:42

> [...]
> ordentligt under WinXP. Den går ned konstant, så godt jeg har den til
> OS X også. Dér kører den heldigvis stabilt, men sært er det.

Hmm, ja jeg regnede også med at det var pga den dansk XP.
Nå men det må jeg åbenbart leve med.
Til gengæld kan jeg da oplyse at min Indesign CS2 kører helt uden problemer,
efter jeg har fjernet hele det bibloitek under plugins, - det hed noget med
SING Ganji eller lign.

Hilsen

Ruben