Andet multimedie
bentjuul 3670
God spegepølse og knap så god hjemmeside.~
Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 22-08-05 20:43

Hej
egentlig ville jeg bare skrive og sige, at det er en kanon god
hvidløgsspegepølse i laver... Den skal i have ros for. Der smager
hanegal'mig godt!

Men da jeg så gik ind på jeres hjemmeside for at finde jeres
emailadresse, så ser jeg at i har valgt en meget bruger-uvenlig
løsning: for at undgå spam (?) har i valgt at indsætte et billede af
jeres emailadresse. Rigtig usmart, for nu kan vi brugere ikke blot
klikke på et link og få åbnet voret emailprogram, men skal selv åbne
programmet og skrive adressen ind.

Helt ærligt, hvorfor belæmre jeres brugere med det besvær? Hvor meget
spam er det liiige i får? Hvor mange sekunder tager det at slette det?
Ikke mange, i forhold til hvor meget mere besværligt i gør det for
brugerne at komme til at skrive til jer.

Og en kommentar mere: Det er ikke nemt for udenlandske brugere at
finde jeres engelske side. Linket er gemt blandt en masse tekstllinks
med dansk titel. Som udlænding skal man altså skimme hen over en masse
mærkelige ord man ikke forstår, i håbet om at finde et link til en
engelsk side. Og det gør man kun hvis man ved det er der.

Det ville være meget smartere, hvis der var et engelsk flag i toppen
af menuen, der linkede hen til den engelske side. Det ville være
hurtigt og nemt for udlændinge, og ikke være til gene for nogen.

Nå, forsæt med jeres gode pålæg!

Thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-08-05 20:45

Thomas L. Christensen skrev:

> egentlig ville jeg bare skrive og sige, at det er en kanon god
> hvidløgsspegepølse i laver... Den skal i have ros for. Der smager
> hanegal'mig godt!

Vi har opdaget, at der er for meget alkohol i den spegepølse, så det
bliver der fremover skåret ned på.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kolle

Dato : 22-08-05 20:51

he he

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-08-05 22:37

Tak for de gode råd - vi har ladet dem gå videre til vores
webdesigner/tarmrenser, men han har ikke tid på. idet han leder efter
rosinen i pølseenden. Som tak for din venlige assistance har vi lavet en
lille opgave til dig - find linket til vores franske version (hint: det er
skjult i et 1x1 pixels billede)

Mvh Kongelig pølselaver med tre stjerner

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-08-05 00:52

Thomas L. Christensen wrote:
> Hej
> egentlig ville jeg bare skrive og sige, at det er en kanon god
> hvidløgsspegepølse i laver... Den skal i have ros for. Der smager
> hanegal'mig godt!

Hvad er det lige, det har med grafik at gøre?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-08-05 06:59

Den Tue, 23 Aug 2005 01:51:47 +0200, skrev Erik Ginnerskov:

>Hvad er det lige, det har med grafik at gøre?

Buuuuh, lyseslukker

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Pico

Dato : 23-08-05 09:53

Erik Ginnerskov wrote:

> Hvad er det lige, det har med grafik at gøre?

Pølsen er da grafisk designet så det er da ydeerst relevant
Pico

Fra : N. Lindhard

Dato : 23-08-05 19:10

> Pølsen er da grafisk designet så det er da ydeerst relevant
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Jeps, og så er den en kuligrafisk nydelse!

Ska' vi så slutte af med endeskiven?

Nic