Andet multimedie
bentjuul 3670
.nco-filer?
Fra : per

Dato : 21-08-05 19:46

Jeg har fået en del billeder på en cd-rom med filendelsen .nco - dem kan jeg
ikke åbne.
Afsender siger han har brugt Nero til at pakke dem med, men jeg kan ikke
rigtig se at min Nero 5.5.10.54 kan gøre noget ved dem?

Kan den det?

--
*'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Per______
www.salg.soehus.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-08-05 20:56

per skrev:

>Afsender siger han har brugt Nero til at pakke dem med, men jeg kan ikke
>rigtig se at min Nero 5.5.10.54 kan gøre noget ved dem?

Kræver formentlig ver. 6 af Nero.

http://www.filext.com/detaillist.php?extdetail=nco&Submit3=Go%21
--
Knud

Fra : emj

Dato : 21-08-05 21:19

per skrev:

>Afsender siger han har brugt Nero til at pakke dem med, men jeg kan ikke
>rigtig se at min Nero 5.5.10.54 kan gøre noget ved dem?

Det er neros backupcompresserede filer.
Dem tror jeg godtnok ikke du kan bruge til noget.

Han skal da bare lave en helt almindelig DATA-cd til dig.

Hilsen emj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-08-05 21:51

emj skrev:

>Det er neros backupcompresserede filer.
>Dem tror jeg godtnok ikke du kan bruge til noget.

De kan sagtens pakkes ud, hvis man har Neros backupprogram.
--
Knud

Fra : per

Dato : 23-08-05 10:31

"Knud Gert Ellentoft"

> De kan sagtens pakkes ud, hvis man har Neros backupprogram.

Jeg fik afsenderen til at vælge de mest interessante billeder ud og brænde
dem i .jpg

Tak for hjælpen alligevel - klogere blev jeg...