Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan pokker?
Fra : Kludder

Dato : 20-08-05 09:56

Hej.. Jeg har kastet mig ud i, at rodde med Photoshop.. Så jeg søger en
skrift type.. så man skriver med "Lyn Skrift" Sådan.. lynet slår ned.. og
bliver til bokstaver.. hvor og hvilken Skrift type er det? har ikk rigtigt
kunne finde noget via Google.. så prøver her :)
- Kludder

Fra : haervaerk

Dato : 20-08-05 10:32

> [...]
> bliver til bokstaver.. hvor og hvilken Skrift type er det? har ikk rigtigt
> kunne finde noget via Google.. så prøver her :)

Hej,

Kan godt forstå at google ikke kunne hjælpe; du er nemlig ikke ude
efter en skrifttype, men en effekt du kan påføre din skrift. Det kræver
noget arbejde fra din side, men der er masser af tutorials på nettet -
fx:

http://www.infinitedesigns.org/index.php?cat_id=1&id=50

søg på fx. "lightning text tutorial" i google, og der vil dukke masser
af sider op!

Håber det kunne hjælpe lidt!

Mvh

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-05 15:19

det er en effekt du selv må lave, men der er gode effkter til at hjælpe dig
i bl.a
EyeCandy som er et plugin til bla. photoshop

gert