Andet multimedie
bentjuul 3670
specielt format
Fra : haervaerk

Dato : 19-08-05 20:04

Hej NG

Har en tryksag, hvis omslag måler 1120 mm x 120 mm. Skal trykkes i 4+4
farver, duplex.

Har i erfaringer med hvem der kan gøre dette? - og helst så billigt som
muligt.

Der er tale om meget få - max. 10 stk.

Mvh

/dennis

Fra : emj

Dato : 19-08-05 20:26

haervaerk skrev:

>Har en tryksag, hvis omslag måler 1120 mm x 120 mm.

Besynderlig størrelse
Hilsen emj

Fra : Gubs

Dato : 19-08-05 20:46

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Besynderlig størrelse
> Hilsen emj

Besynderlig størrelse og besynderligt svar

Gubs

Fra : haervaerk

Dato : 19-08-05 21:29

> Besynderlig størrelse
> Hilsen emj

Informativt svar

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 20-08-05 01:06

"haervaerk" skrev ...
> Har en tryksag, hvis omslag måler 1120 mm x 120 mm. Skal trykkes i 4+4
> farver, duplex.
Duplex?

> Har i erfaringer med hvem der kan gøre dette?
Det er der flere der kan, men hvis du ku? holde længden under en meter,
ville udvalget være endnu større. (arkformat 72*102 er meget normalt).

> - og helst så billigt som muligt.
> Der er tale om meget få - max. 10 stk.

Det koster mange penge pr. ark, når oplaget ikke er større. 4+4 = 8
trykplader
á 200 + kr, inden der overhovedet er kommet farve på papiret.

Keld Lergren Nielsen
"40 års erfaring er ofte det samme som 1 års indlæring
og 39 års gentagelser. " Poul Jørgensen

Fra : Brian S

Dato : 20-08-05 19:24

Kan du ikke "nøjes" med at få det printet?

Fra : haervaerk

Dato : 21-08-05 11:44

> Kan du ikke "nøjes" med at få det printet?

Jo det kan jeg såmænd godt - men hvem kan printe i dette format?

/dennis

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 21-08-05 12:19

"haervaerk" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Jo det kan jeg såmænd godt - men hvem kan printe i dette format?

http://www.lasertryk.dk/ har nogle anstændige priser på storformat i små
oplag.

Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen