Andet multimedie
bentjuul 3670
default style i Quark 4.1
Fra : Studio Smalbro

Dato : 18-08-05 09:12

Jeg har brug for at få Quark til at bruge en bestemt paragraph style hver
gang jeg sætter en tekstboks. Lige nu vælger den Normal ved hver ny
tekstboks. Kan jeg ikke tvinge Quark til at vælge en anden style per
automatik ?

Kh
Bjørn

Fra : Villy Erichsen

Dato : 18-08-05 11:17

In article <wpXMe.65171$Fe7.209252@news000.worldonline.dk>, Studio
Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> gang jeg sætter en tekstboks. Lige nu vælger den Normal ved hver ny
> tekstboks. Kan jeg ikke tvinge Quark til at vælge en anden style per

Du kan redigere din Normal - så den bliver det du ønsker hver gang.
Gør du det uden at have et dokument åbent - så bliver det sådan som du
ønsker i alle fremtidige dokumenter.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen