Andet multimedie
bentjuul 3670
Kan ikke printe i Illustrator CS2
Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 19:58

Hej, kan nogen sige mig hvad jeg gør galt når jeg får meddelelsen"Can't
print the illustration" i Illustrator 12 CS2.
Det er uanset hvad jeg vil printe, så er det den samme fejl. Og det på
samtlige af vores comp. og printere.

--
Plz help!

Brian..

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-08-05 21:25

Brian A. skrev:

> Hej, kan nogen sige mig hvad jeg gør galt når jeg får
> meddelelsen"Can't print the illustration" i Illustrator 12 CS2.

Hvilket styresystem er der tale om? Hvis det er Mac OS X og
en ikke-PostScript-printer, så er det et velkendt problem.

Se evt.: <http://www.adobe.com/support/techdocs/331376.html>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 18:22

Jeg bruger Win XP Prof og printeren er en HP color laserjet 2550L.
Jeg brugte førhen Illustrator 8, og der var aldrig problemer

Mvh Brian A.

Fra : Esben

Dato : 17-08-05 09:11

"Brian A." <briandetsjoveatwindesign.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger Win XP Prof og printeren er en HP color laserjet 2550L.
> Jeg brugte førhen Illustrator 8, og der var aldrig problemer

Bruger du postscript driveren? Kan du udskrive til fil, hvis du vælger "til
fil" i driveren (altså ikke til postscript file i Illustrators printervalg)?

--
Esben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-08-05 21:31

Brian A. skrev:

> Jeg bruger Win XP Prof og printeren er en HP color laserjet 2550L.

Okay. Så er jeg blank, men har du prøvet de forslag, som er nævnt
i det dokument, jeg linkede til? Altså, at vælge 'Defined By Driver'
inde i Paper Size f.eks.

--
Hilsen
Madsen