Andet multimedie
Hurtig hjælp til fødselsdagskort.
Fra : Jesper

Dato : 12-08-05 21:30

Hej.

Hvordan får jeg lavet en kant rundt om et Word dokument (et fødselsdagskort
i A4 størrelse). Kanten skal være en udsmykning - f.eks. med Dannebrogsflag
eller anden udsmykning.

Jeg synes at fødselsdagskortet bliver kedelig, hvis der ikke kommer en pænt
kant hele vejen rundt på papiret.

P.t. består fødselsdagskortet (altså et helt almindeligt Word dokument i A4)
af den ønskede tekst og så har jeg indsat et par billeder.

Håber at I kan hjælpe mig.

Mvh

Jesper

Fra : Jesper

Dato : 12-08-05 21:40

Beklager at næsten identisk indlæg er kommet 2 gange - min pc brød ned, da
jeg var ved at sende det første indlæg, så jeg troede ikke at det blev
sendt...

Mvh

Jesper

Fra : emj

Dato : 12-08-05 22:48

Jesper skrev:

>Hvordan får jeg lavet en kant rundt om et Word dokument (et fødselsdagskort
>i A4 størrelse). Kanten skal være en udsmykning - f.eks. med Dannebrogsflag
>eller anden udsmykning.

Formater/kanter og skygge
Fanebladet "Sidekant"
Vælg grafik

Hilsen emj

Fra : Jesper

Dato : 13-08-05 06:06

> Formater/kanter og skygge
> Fanebladet "Sidekant"
> Vælg grafik
>
> Hilsen emj

Mange tak - det var lige det som jeg skulle bruge!

Mvh

Jesper