Andet multimedie
bentjuul 3670
Preloader ?
Fra : Line

Dato : 12-08-05 20:07

Hejsa. Jeg er blevet spurgt om jeg kan lave en preloader til en
hjemmeside. Jeg har arbejdet lidt i Flash.. men er der en af jer der kan
forklare hvor jeg kan finde materiale om det?

Knus
aslyne

Fra : Kenneth B

Dato : 16-08-05 21:38

"Line" <aslyne.homeKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa. Jeg er blevet spurgt om jeg kan lave en preloader til en
> hjemmeside. Jeg har arbejdet lidt i Flash.. men er der en af jer der kan
> forklare hvor jeg kan finde materiale om det?

Hej aslyne

En preloader er et bredt begreb... Hvis du har en flash-fil som skal
preloades, kan du finde info om det på www.flashkit.com < hvilket er en
engelsksproget side. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med preloaders til
HTML som nok er Javascriptbaseret....

Kenneth