Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis opgradering til CS2...
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-08-05 18:46

På <http://www.adobe.dk/support/main.html> står der:

| For at bestille en gratis opgradering skal du indsende eller
| faxe en kopi af din kvittering og dit kundenummer til den
| nedenstående adresse, med en anmodning om en opgradering:

Er kundenummeret mon det samme som ens Adobe-ID?

Forstår I ikke nedenstående skema sådan, at hvis man har købt
en dansk CS1 efter d. 4 april 2005, så har man ret til en gratis
opgradering til CS2 frem til den 16 september 2005?

<http://www.adobe.dk/support/pdfs/Free_upgrades_CreativeSuite2.pdf>

Jeg kunne jo også bare ringe til Adobe, men det kunne jo være,
at en eller anden herinde vidste det i forvejen...

--
Hilsen
Madsen

Fra : N. Lindhard

Dato : 11-08-05 19:19

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
> en dansk CS1 efter d. 4 april 2005, så har man ret til en gratis
> opgradering til CS2 frem til den 16 september 2005?

Jo.

Nicolai

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-08-05 19:28

N. Lindhard skrev:

> Jo.

Tak. Kundenummeret må jeg høre Adobe om, for det er nu næppe ens
Adobe-ID. Det er nok snarere, hvis man har købt suiten direkte
fra Adobe, men det har jeg ikke. Jeg har købt den hos en af deres
forhandlere.

--
Hilsen
Madsen