Gæstebog
Fra : Søren

Dato : 07-09-05 20:04

Hej ..

Kan man slet ikke lave en fornuftig gæstebog uden at skulle bruge asp.
Den server hvor min side ligger på understøtter det ikke.

Søren Thomsen

Fra : Kristian Thy

Dato : 07-09-05 20:04

Quoth Søren:
> Kan man slet ikke lave en fornuftig gæstebog uden at skulle bruge asp.

Joda, php er udemærket til formålet.

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : Rander

Dato : 07-09-05 20:17

Wed, 7 Sep 2005 21:03:32 +0200 brugte Søren 10 linier på at fortælle dette
til dk.edb.internet.webdesign.html:

>Kan man slet ikke lave en fornuftig gæstebog uden at skulle bruge asp.
>Den server hvor min side ligger på understøtter det ikke.

Jo, php med en mysql-backend er skam fortrinlig til formålet. Ellers kan du
kigge på <http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/index.php>. Jeg kender
efterhånden mange der bruger hans forskellige services, og alle er de
tilfredse.

http://rander.dk (temporarily down!)

Hvis man siger til en kæreste at man ikke vil have ham mere, kan det være
han bliver så ked af det, at han finder en anden. (Astrid, 7 år)

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 08-09-05 20:59

In news:<431f397a$0$267$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>
Søren typed:
> Hej ..
>
> Kan man slet ikke lave en fornuftig gæstebog uden at skulle bruge asp.
> Den server hvor min side ligger på understøtter det ikke.

Så understøtter den ret sikkert PHP og MySQL Det kan du få hjælp til i
gruppen dk.edb.internet.webdesign.serverside.php.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

--
Internettet er for alle!
http://80.62.61.212/webuseability/index.asp

Fra : John P [jopa]

Dato : 08-09-05 21:11

Søren skriblede bla:
> Kan man slet ikke lave en fornuftig gæstebog uden at skulle bruge asp.
> Den server hvor min side ligger på understøtter det ikke.

Som andre siger PHP, og du behøver ingen database for at lave en fornuftig
gæstebog.
Så det er lige til at gå i gang med

--

Mvh.John