Skærme
Fijala 3554
Strømstik på Amitech 15" fladskærm
Fra : Hans H.Pedersen

Dato : 07-09-05 17:23

Jeg har fået en 15" Amitech fladskærm foræret. Jeg ved ikke om den virker da
strømforsyningen mangler. Jeg har fundet ud af at det indeni er en Hyundai
skærm.
Bagpå står der at den skal have både 5 og 12 V spænding, men på hvilke ben i
stikket (Jeg kan vel lave en prøveopstilling med en PC strømforsyning)
stikket er med 7 ben og ligner et PS2 stik til mus eller tastatur.
Er der nogen der kan hjælpe mig med oplysninger om hvilke ben der skal have
5 og 12 volt spænding ??????

Hilsen
hhkp@mail.tele.dk

Fra : CopyCat

Dato : 08-09-05 18:32

> stikket er med 7 ben og ligner et PS2 stik til mus eller tastatur.

Det kunne være at det er samme type strømforsyning som bruges til Externe
harddiske .. de leverer ihvertfald 5 og 12 volt .. og er monteret med et
mini-DIN stik ..

~~Frank.

Fra : Hans H.Pedersen

Dato : 08-09-05 19:29

"CopyCat" <Not@vailable.Sorry> skrev i en meddelelse

> [...]
> harddiske .. de leverer ihvertfald 5 og 12 volt .. og er monteret med et

Det vil jeg prøve at undersøge. Skærmen er jo intet værd uden, så det er da
et forsøg værd
Mange tak for svaret

hilsen
H.H.