Ønske om gratis newsserver
Fra : Reno Raines

Dato : 07-09-05 08:23

Hej Gruppe

Nogen der kender en gratis og stabil newsserver. Skal have POP3,
alternativt IMAP.

MVH

RR

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-09-05 08:36

Reno Raines skrev:

> Nogen der kender en gratis og stabil newsserver. Skal have POP3,
> alternativt IMAP.

Er det en newsserver eller en mailserver du mangler?

POP og IMAP er mailprotokoller.

--
Bertel

Fra : Reno Raines

Dato : 07-09-05 08:40

> Er det en newsserver eller en mailserver du mangler?

Sorry! Det er en mailserver.

MVH

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-09-05 13:01

Reno Raines skrev:

> Sorry! Det er en mailserver.

Leder du efter
A) - en mailserver du kan sætte op på din egen maskine, eller
B) - en mailserver (hos en eller anden udbyder) du må bruge?

Hvis det er A, afhænger svaret meget af dit operativsystem. Til
Windows kan man få mail- og newsserveren Hamster - der kører fint
og gratis (find den på Google).

Hvis du efterlyser B, skal du nok tjekke hos din udbyder. Der bør
ikke være andre mailservere du kan få fri adgang til.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Reno Raines

Dato : 07-09-05 14:05

> Leder du efter
> A) - en mailserver du kan sætte op på din egen maskine, eller
> B) - en mailserver (hos en eller anden udbyder) du må bruge?

B. Altså en "hotmail"-lignende ting, men med POP3 eller IMAP-adgang. Jeg
ved det findes som gratis tilbud, men kan desværre ikke huske hvor.

MVH

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-09-05 14:12

Reno Raines skrev:

>B. Altså en "hotmail"-lignende ting, men med POP3 eller IMAP-adgang. Jeg
>ved det findes som gratis tilbud, men kan desværre ikke huske hvor.

du kan da få en gmail af mig, der er der pop3 adgang til, du skal bare ind
på webmailen og slå den til

Hvis det har interesse, så send mig en email (min adresse virker)
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk