akupunktur til seneskedehindebetændelse
Fra : Kong Kent

Dato : 05-06-01 20:31

Det ord gider jeg ikke skrive igen, så vi forkorter det til sshb, ok?

Jeg er slagteriarbejder og døjer med mit højre håndled. Lige siden jeg i
november sidste år faldt og slog håndleddet har jeg haft problemer. Jeg
prøvede under mine 6 ugers fravær zoneterapi, men jeg følte ikke jeg kom
nogen steder med behandlingen. Det blev slet ikke bedre.

Nu er skaden bluset op igen, og det er jeg meget træt af eftersom jeg kun er
24 år gammel. Min bedstefar har prøvet det samme, og det hjalp med
akupunktur.

Nogen herinde der har gode/dårlige erfaringer med akupunktur. Evt. fortælle
om gode behandlere, behandlingssteder, priselejet, behandlingens varighed
osv...

På forhånd tak for alle de info jeg får her i gruppen

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Henrik Hesselholdt

Dato : 06-06-01 08:07

Hej kong ken prøv akupunktur det skal nok virker på dig. vi behandler
selv mange med god
virkning prisen er mellem 200-300 pr gang regn med 4-5 behandlinger fat mod
det virker se på nettet der er mange behandler med akupunktur
men venlig hilsen Henrik www.body-energy.dk

Fra : /arcana

Dato : 06-06-01 18:44

"Henrik Hesselholdt" <body-energy@body-energy.dk> wrote in message

> Hej kong ken prøv akupunktur det skal nok virker på dig. vi behandler
> selv mange med god
> virkning prisen er mellem 200-300 pr gang regn med 4-5 behandlinger fat
mod

Denne nyhedsgruppe er ikke beregnet til reklamer. Du bedes sende en privat
meddelelse næste gang, hvis du vil anbefale din virksomhed.

FUT news:dk.admin.netikette - hvilket betyder, at svar på denne meddelelse
havner i nævnte gruppe.
--
Med venlig, men bestemt hilsen
/arcana

Fra : Bjarne Krog

Dato : 06-06-01 08:12

On Tue, 5 Jun 2001 21:30:43 +0200, "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk>
wrote:

>Det ord gider jeg ikke skrive igen, så vi forkorter det til sshb, ok?

Hvorfor forkorte seneskedehindebetændelse til sshb., du bruger det jo
ikke mere i dit indlæg

> [...]
>
>Nu er skaden bluset op igen, og det er jeg meget træt af eftersom jeg kun er
>24 år gammel. Min bedstefar har prøvet det samme, og det hjalp med

Jeg ved at akupunktur er efektivt til at oprette vævsskader, og der i
blandt også seneskedehindebetændelse , og det er endnu bedre hvis du
fat i en akupunktør der bruger laser til at suplere sin behandling
med.

MEN, du kommer ikke af med din seneskedehindebetændelse, hvis du ikke
holder den i ro, jeg har selv haft seneskedehindebetændelse 3 gange så
jeg ved hvad jeg snakker om, og det bedste jeg har haft gjort var at
"lave" min egen gipsbandage ( en som kunne tages af når jeg gik i bad)
og ellers holde armen i ro i 3 måneder.............. ja så lang tid
skal der til, men her er det at akupunkturen kan hjælpe med til at
forkorte den tid. (husk laseren)

>Nogen herinde der har gode/dårlige erfaringer med akupunktur. Evt. fortælle
>om gode behandlere, behandlingssteder, priselejet, behandlingens varighed
>osv...

Hvis du vil være sikker på at akupunktøren har en ordentlig uddannelse
og ellers opfylder de ting der høre sig til, så kan du finde en der
ligger tætest på dig ved at kikke her http://www.akupunktoerer.dk/ og
hvis du stadig er i tvivl vil jeg godt prøve og kikke på dem der
ligger tætest på dig og der ud fra anbefale en.

Pris...... uha, det ligger lige fra 200,- pr. behandling og op til ca
1300,- , men de dyre her er dem der er læger og tit har været i TV.
ol., men normal lejet er fra 200,- til 500,-, og der er INGEN der kan
sige hvormange behandlinger DU skal have, ( jo nok *G*)

Du er velkommen til at ringe til mig og stille spørgsmål, ang.
akupunktur ol. på 56 91 19 83 , eller min HP. www.blivrask.dk

Held og lykke, husk ting tager tid

____________________________
Venlig hilsen, Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk
Denne her fra nyhedsgruppen

Fra : /arcana

Dato : 06-06-01 18:46

"Bjarne Krog" <b.krog@get2net.dk> wrote in message

> Du er velkommen til at ringe til mig og stille spørgsmål, ang.
> akupunktur ol. på 56 91 19 83 , eller min HP. www.blivrask.dk

Bjarne, altså, for h******. Se mit svar til HH - det gælder også dig. Og du
burde vide det.
Hvis du vil promovere din egen business, bedes du holde det til privat
email. Tak.

Ser du mig reklamere her i gruppen, måske?

/arcana

Fra : Bjarne Krog

Dato : 07-06-01 08:51

On Wed, 6 Jun 2001 19:46:23 +0200, "/arcana" <mailme@youllnever.com>
wrote:

> [...]
>email. Tak.
>
>Ser du mig reklamere her i gruppen, måske?

Jeg så det ikke som reklame for min klinik, hvis det opfattes sådan er
jeg ked af det, men der gik direkte sp. til akupunkturen virken.

Hvis det ikke er gået op for dig tror jeg at du skulle kikke på HP.
for der ville du se at jeg bor på bornholm, og hvormeget reklame tror
du jeg behøver på denne lille dejlige ø ?

Der er næppe mere end mig og måååååske en eller to mere der er med i
denne gruppe fra bornholm.

Jeg kan heller ikke se hvor jeg tilbyder en ydelse jeg tager penge for
her, kan du ??

Tværtimod tilbyder jeg GRATIS at hjælpe ....... er det så galt da.??
____________________________

Fra : /arcana

Dato : 07-06-01 11:13

> Tværtimod tilbyder jeg GRATIS at hjælpe ....... er det så galt da.??

Nej, det er da fint at hjælpe - al respekt for det, og det er jo også det
gruppen er her for. Men lad venligst være med at opgive klinikadresser eller
kommercielle webadresser alligevel - hvis du endelig absolut vil, så er
signaturen et fristed, hvor du må skrive lige hvad du vil. Din hjemmeside ER
kommerciel - der reklameres for ydelser som koster penge.

Og hvordan tror du ikke, at gruppen lynhurtigt ville komme til at se ud,
hvis man bare lod det hele sejle?

Læs lidt på http://www.usenet.dk - ikke mindst konferencens fundats - så vil
du finde ud af, at det ikke er noget jeg selv sidder og finder på.

/arcana

Fra : Bjarne Krog

Dato : 07-06-01 12:20

On Thu, 7 Jun 2001 12:13:12 +0200, "/arcana" <mailme@youllnever.com>
wrote:

> [...]
>
>Læs lidt på http://www.usenet.dk - ikke mindst konferencens fundats - så vil
>du finde ud af, at det ikke er noget jeg selv sidder og finder på.

Ok da, og tak for irettesættelsen da det ikke var noget jeg så som
reklame, men bare for at jeg ikke ser det som sådan er det jo ikke
ensbetydende med at det er sandheden, så det du her skrev vil jeg da
klart efterleve
____________________________

Fra : /arcana

Dato : 07-06-01 15:25

> [...]
> reklame, men bare for at jeg ikke ser det som sådan er det jo ikke
> ensbetydende med at det er sandheden, så det du her skrev vil jeg da

Det er heller ikke for at være "net-cop", men forestil dig en nyhedsgruppe,
hvor alle indlæggene drukner i kursustilbud, reklamer for det ene og det
andet, o.s.v. Det ville da ikke være rart, og det vil kunne ske meget
hurtigt, hvis ikke nogen sagde fra. Det er desuden alles ret at henvise -
det er ikke noget jeg har patent på.

Og din .sig er helt OK - bortset fra, at seperatoren skal bestå af -- -
altså streg, streg, mellemrum - af tekniske årsager...

/arcana

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 07-06-01 18:16

I indlægget <9fo2um$1iup$1@news.cybercity.dk>
dateret 7 Jun, forfattede /arcana:

[snip]

>Og din .sig er helt OK - bortset fra, at seperatoren skal bestå af -- -
>altså streg, streg, mellemrum - af tekniske årsager...
>
>--
^^^ det gælder altså osse din egen, Georg :)

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : /arcana

Dato : 07-06-01 19:05

"Alex Bach Andersen" <abca@ccl4.org> wrote in message

> ^^^ det gælder altså osse din egen, Georg :)

Der ER da et space efter. Hvad snakker De om, min herre?

/arcana

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 08-06-01 11:14

I indlægget <9fofpv$267t$1@news.cybercity.dk>
dateret 7 Jun, forfattede /arcana:

>--
>Med venlig hilsen
>/arcana

Hvis der havde været et mellemrum ville min reader have klippet alt
ovenstående væk.

Der er en bug i OE (som jeg formoder du bruger) der gør at OE sletter
mellemrummet igen. Find et fix i dk.edb.internet.software(.mail+news(.oe)).

[Undskyld, det er off-topic]

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
..... If speed scares you, try Micro$oft Windows.

Fra : /arcana

Dato : 08-06-01 14:10

> Der er en bug i OE (som jeg formoder du bruger) der gør at OE sletter
> mellemrummet igen. Find et fix i
dk.edb.internet.software(.mail+news(.oe)).

Buggen er ikke i OE, men snarere i din ende af ledningen. Har du problemer
med alle andre, som bruger MSOE, da?

XFUT news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
/arcana

Fra : Kong Kent

Dato : 07-06-01 16:19

Jeg vil gerne sige tak til de to behandlere der har givet mig lidt mere
info. Jeg regner med at påbegynde en behandling hos en akupunktør i
Nordjylland i næste uge. Så må jeg bare håbe det bedste