Hotel i Rom
Fra : someone@nowhere.com

Dato : 06-09-05 14:11

Hej - søger personlige erfaringer med hotel i Rom (centrum) - helst
ikke for meget over eur 100 pr. nat. Vi kan godt finde ud af at bokke
osv. men søger som sagt erfaringer fra andre som selv har boet der.

mvh
Flemming

Fra : Lars Holst

Dato : 07-09-05 21:40

someone@nowhere.com said in news:e55rh1lqmqj55nu2p3qtapakffco0oaug6@
4ax.com:

> [...]
> ikke for meget over eur 100 pr. nat. Vi kan godt finde ud af at bokke
> osv. men søger som sagt erfaringer fra andre som selv har boet der.

Jeg kan dælme ikke huske priserne men vi var ovenud begejstrede for Hotel
Franklin forholdsvis tæt på Vatikanet. Det er ikke så smart at bokke hotel
i centrum. Man skal alligevel rejse meget fra den ene ende til den anden
hvis man virkelig ønsker at se Rom.

--
Lars Holst

Fra : Holst

Dato : 07-09-05 22:11

someone@nowhere.com wrote:

> Hej - søger personlige erfaringer med hotel i Rom (centrum) - helst
> ikke for meget over eur 100 pr. nat. Vi kan godt finde ud af at bokke
> osv. men søger som sagt erfaringer fra andre som selv har boet der.

Da jeg var i Rom boede jeg på Top Hotel American Palace i
Eur-distriktet. Hotellet var bestemt ikke noget særligt, men det skulle
også kun bruges til overnatning, et bad og morgenmad. Resten af dagen
var man jo væk fra hotellet. Det var noget af det billigste vi fandt
hurtigt på internettet, selvom der sikkert er andre også, som ikke lige
dukkede frem på de sider, vi søgte på. En af de gode ting ved hotellet
var, at det lå tre minutter fra en metrostation, hvorfra der jo hele
tiden kørte tog ind mod centrum. Det tog vel et kvarter eller så ind til
Termini. Og for ganske få euro kunne man købe en ugebillet til metroen
(gælder vist også til busser og sporvogne), så det var helt fint.

Google gav lige dette link:

<http://dk.hotels.com/hotels/hotelinfo.jsp?cid=70998¤cyCode=DKK&locale=da&hotelID=215151&dispCurrencyCode=DKK>