fodbold i morgen aften
Fra : Lise Kristensen

Dato : 06-09-05 08:41

I morgen aften spilles der jo fodboldkamp.
Herhjemme vil vi begge to gerne se kampen - og optakten.

Nogle ideer til, hvad jeg serverer for manden, hvis det skal være let,
lækkert og hyggeligt og kunne spise, mens vi ser kampen (altså ikke for
meget "lige inden maden serveres" forberedelse).

Lise

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 06-09-05 15:58

Lise Kristensen <lise@drinksdatabasen.dk> skrev:
> [...]
>for manden, hvis det skal være let,
>lækkert og hyggeligt og kunne
>spise, mens vi ser kampen (altså ikke for

Hvad med lasagne? Knorr kan hjælpe dig så det hele tager 40
min.Heraf ca. 30 min. "pas sig selv" i ovn. Server gerne en salat
til, fåes færdigsnittet, hertil en Knorr Ceasar dressing. En god
rødvin, eller en spand øl - hvad kan være hurtigere, mere
velsmagende og lettere?
thomas pb

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-05 16:47

"Thomas Peter Bitsch (slet 4KWN9)" <tpbknorr@4KWN9post.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:11260189170.0708761912511733@dtext.news.tele.dk

> Hvad med lasagne? Knorr kan hjælpe dig så det hele tager 40
> min.Heraf ca. 30 min. "pas sig selv" i ovn. Server gerne en salat
> til, fåes færdigsnittet, hertil en Knorr Ceasar dressing.

Du er vist bare en troll, hva'? Prøver du at skabe trafik nok til oprettelse
af dk.kultur.mad+drikke.knorr eller dk.kultur.mad+drikke.pulvermad?

> En god
> rødvin, eller en spand øl - hvad kan være hurtigere, mere
> velsmagende og lettere?

Det er du jo nok ikke den rette til at svare på.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : JS

Dato : 06-09-05 16:29

"Lise Kristensen" <lise@drinksdatabasen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lækkert og hyggeligt og kunne spise, mens vi ser kampen (altså ikke for
> meget "lige inden maden serveres" forberedelse).

Burgere lavet på den gode måde er god fodboldmad.

Fra : mcloud

Dato : 06-09-05 21:27

Hvad med noget godt Ost og skinke eller pølse og god rødvin og brød.
mvh mcloud

Fra : Erling Hansen

Dato : 16-09-05 19:09

Lise Kristensen <lise@drinksdatabasen.dk> wrote:

> [...]
> lækkert og hyggeligt og kunne spise, mens vi ser kampen (altså ikke for
> meget "lige inden maden serveres" forberedelse).

en skål kogte små kartofler, en skål minifrikadeller (fra dybfrost), en
tallerken med 4-5 slags ost, rødvin/øl efter smag, og hvis du har mod på
besværet så et par skåle med Knorr-sovse til at dyppe i. (Når han ser
fodbold smager han ikke forskellen - og bag så et par olivenboller i
god tid.
3/4 hvedemel, 1/4 durrumhvede, gær og vand. Æltes godt og hæver. Æltes
en gang til med en håndfuld oliven - deles i boller - hæver og bages
25-30 min. ved 180 grader.
Fine til både ost og 'deller'
Mvh
Erling