Ferieophold i Syd Frankrig
Fra : Mogens Kristensen

Dato : 06-09-05 08:15

Hej !

Er der nogen der kender et godt sted i syd Frankrig i nærheden af den
Spanske grænse . Her tænkes på en lejlighed eller et lille hus til fire
personer.evt. danske ejere
der lejer ud ??
På forhånd tak.
MVH
Mogens Kristensen

Fra : bj

Dato : 06-09-05 12:01

"Mogens Kristensen" <MogensKristensen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kender et godt sted i syd Frankrig i nærheden af den
> Spanske grænse . Her tænkes på en lejlighed eller et lille hus til fire

der kan man finde danske udlejere i spanien, italien og frankrig

bj

Fra : Helle

Dato : 06-09-05 13:01

Hej
http://home3.inet.tele.dk/fhe/frankrig/index.htm

Kan varmt anbefales.

Helle

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 06-09-05 13:36

> [...]
>
> Er der nogen der kender et godt sted i syd Frankrig i nærheden af den
> Spanske grænse . Her tænkes på en lejlighed eller et lille hus til fire

Spring firmaer/selskaber over, brug pengene på jer selv i stedet.

Jeg fandt selv private udlejere i Tyrkiet, og flybilletter fra Hamburg.

4 voksne, 14 dage, lækker lejlighed med superpool, transport, p-afgift i
lufthavn m.m.
under 10.000,- i uge 28 og 29. for alle 4!

Søg og du skal finde

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : schlafen

Dato : 06-09-05 15:45

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg benyttede mig af denne sidste sommer og kan kun anbefale:
http://www.jaettestuen.dk/voltaire.php?language=dk&pageid=1

tæt på den spanske grænse, danske ejere......

Fra : Mogens Kristensen

Dato : 07-09-05 09:53

Hej !
Tak for hjælpen til alle , de fine og gode muligheder i det syd franske må
absolut være noget der han bruges og det er utroligt der er så mange
muligheder.