Hotel Regent Palace, London
Fra : Anja Nielsen

Dato : 05-09-05 15:29

Hej

Jeg skal en tur til London i efterårsferien. I den forbindelse har jeg set,
at jeg kan få 4 overnatninger i et dobbeltværelse med eget bad og toilet
samt morgenmad til 118 pound pr. person ved 2 personer.
Er der nogen, der har erfaringer med dette hotel eller evt. kan komme med
anbefalinger til et andet i samme prisklasse.

Mvh.

Anja

Fra : Pia A

Dato : 05-09-05 18:02

Fra : Eivind

Dato : 05-09-05 18:07

> [...]
>Er der nogen, der har erfaringer med dette hotel eller evt. kan komme med
>anbefalinger til et andet i samme prisklasse.

her er en bunke anmeldelser af dette hotel

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g186338-d195283-Reviews-Regent_Palace_Hotel-London_England.html

http://travel.yahoo.com/p-hotel-360773-regent_palace_hotel-i;_ylt=AscuQjX1zR1X53dos7f0W9X8xmoA

http://www.activereservations.com/hotel/en/hotels-in-soho/ah-128678/reviews.html

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 19:41

> [...]
> Er der nogen, der har erfaringer med dette hotel eller evt. kan komme med
> anbefalinger til et andet i samme prisklasse.

- har boet på hotellet. Der er to - og KUN to - gode ting at sige om det:
det er pokkers centralt og så er det billigt. Thats it
Vh Bente