E-Mail
webnoob 5265
Thunderbird til Pegasus
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-09-05 13:03

Findes der en måde at konvertere sine mails fra TB til Pegasus

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-09-05 13:31

Ivan V. Klattrup skrev:

>Findes der en måde at konvertere sine mails fra TB til Pegasus

Har prøvet den: http://www.dragon-it.co.uk/pegasus.htm

Der står ganske vist ikke noget om TB. Kender den ikke, søgte blot på google.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-09-05 17:28

Asbjørn M. Nielsen skrev:

>Har prøvet den: http://www.dragon-it.co.uk/pegasus.htm

Den virkede, jeg havde godt prøvet det tidligere uden at forstå måden det
gjorde det på, men efter nogle forsøg mere lykkedes det at få konverteret
fra TB til Pegasus.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Rado

Dato : 05-09-05 19:03

On 05 Sep 2005 12:03:27 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

Der findes iøvrigt en udmærket newsgruppe for Pegasus brugere:

comp.mail.pegasus-mail.ms-windows

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-09-05 19:09

Rado skrev:

Kan du ikke stå ved hvad du skriver ?

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Rado

Dato : 06-09-05 10:07

On 05 Sep 2005 18:09:18 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Rado skrev:

>Kan du ikke stå ved hvad du skriver ?

Jo, i det øjeblik jeg skriver det, men ikke nødvendigvis senere. Man
har et standpunkt indtil man tager et nyt, og jeg vil ikke hænges op
på gamle, ikke længere aktuelle standpunkter der måtte ligge og flyde
rundt på nettet, for de repræsenterer ikke nødvendigvis hvad jeg er og
mener her og nu.

Skrot de rådne arkiver, det er spild af diskplads, de informationer
der er bevaringsværdige bliver alligevel altid gemt og er tilgængelige
andre steder på nettet, det kan du være evigt forvisset om.