Omklassificering af knallert 45
Fra : Fru Sørensen

Dato : 05-09-05 12:47

Hej

Er der nogen i gruppen der har prøvet at få omklassificeret en 45 knallert
til en 30 ?
Eller er der nogen der ved hvad det koster og hvordan man gør ?

Mvh Lene

Fra : Brian A.

Dato : 05-09-05 14:43

" <privatfjern@cadtech.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen i gruppen der har prøvet at få omklassificeret en 45 knallert
> til en 30 ?
> Eller er der nogen der ved hvad det koster og hvordan man gør ?

De sidste 10 gange der er blevet spurgt om det herinde har svaret været:

"Glem det, det kan ikke lade sig gøre"

MVH
Brian

Fra : Fru Sørensen

Dato : 05-09-05 15:22

Snip

> "Glem det, det kan ikke lade sig gøre"
>
> MVH
> Brian

Hej Brian

Jeg har lige snakket med den lokale politistation og de siger at der "bare"
skal en omklassificering til og det kan man gøre hos en knallertforhandler.

Jeg undersøger nærmere og jeg skal nok give lyd i gruppen hvis det lader sig
gøre

mvh Lene

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 05-09-05 17:22

"Fru Sørensen" <privatfjern@cadtech.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige snakket med den lokale politistation og de siger at der
> "bare" skal en omklassificering til og det kan man gøre hos en
> knallertforhandler.

Det skal der også "bare", problemet er vist mindst hvis modellen både findes
som 30 og 45 km/t model.
Men jeg tror ikke på at det "bare" er noget den lokale cykelsmed må gøre,
kan godt være han må plombere/begrænse maskinen, men han må ikke lave papir
arbejdet/godkendelsen og det er det, der koster.
Hvis den ikke findes som 30 model, vil jeg mene at du skal betale for en
type godkendelse som 30 knallert = MEGA dyrt.
Så, som andre skriver/har skrevet, glem det, med mindre du har røven fuld af
penge

mvh tp