Skærme
Fijala 3554
Brugeres mening om Acer TFT 19" 1914ms skæ~
Fra : JK

Dato : 05-09-05 08:46

Hej

Det er en 19" TN skærm med indbyggede højttalere. 12 msec, og 500:1 i
kontrast. Synsfelt 140x140 grader.

Er den god ?

Jeg ville hellere have en MVA skærm med bare 25 msec, da her
synsfeltet er 175x175 grader, og den har bedre farver og kontrast. Da
det SKAL være med højttalere, havde jeg udset mig AOC LM929, der
skulle være baseret på Fujitsus ret kendte panel. Men den bliver ved
med at være i restordre, nu specificeres der 1. oktober, - men kan man
tro på det.

derfor jeg tænker jeg på Acer'en istedetfor.

På forhånd tak for lidt tilkendegivelser

John

Fra : JK

Dato : 10-09-05 13:40

On Mon, 05 Sep 2005 09:45:37 +0200, JK <johnknuhtsenSP@Mail.dk> wrote:

> [...]
>tro på det.
>
>derfor jeg tænker jeg på Acer'en istedetfor.

AOC LM929 kom så alligevel. Jeg må sige, at den er virkelig god. Det
er tydeligvis et MVA display.

For 2450,- incl. fragt, og jeg må sige, at den faktisk er ligeså god
som Eizo L767. Der koster mere end det dobbelte.

Det svage punkt er responstiden, som er 25 msec.

Den er desuden god til at skifte opløsning, endda helt ned til
800x600. Det er en pensionist der skal have den. Ingen action spil.

mvh

John