K:Undervandshus til Canon PowerShot S45
Fra : Poul Kaasing

Dato : 05-09-05 08:20

Prøver lige her også, da jeg ikke er sikker på at der er ret mange dykkere i
dk.marked.privat.foto
Nogen der har subj. er jeg interesseret, også selv om det ikke er et Canon,
skal dog minimum kunne gå ned på 30 mtr, gerne dybere.
Mail til kaasingSNABEL_Ahotmail.com

Mvh

Poul Kaasing

Fra : KC

Dato : 05-09-05 17:43

Hej Poul...

Jeg så i weekenden, at Merlin i Odense havde u/v huse til flere
Canonmodeller i en "rodekasse til halv pris".

Da jeg har mit i hus så jeg ikke nærmere på modelbetegnelsen, men du kan da
give dem et ring.

KC

"Poul Kaasing" <kaasingNOSPAM@FJERN ALT MED STORT hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:xkSSe.16$dy1.15@news.get2net.dk...