Speedfight 2 LCE - ny cylinder
Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-09-05 08:04

Hejsa

Jeg har netop fået en 47mm cylinder sat på min SF2 LCE. Mekanikeren har ikke
ændret på hverken dyse eller rullevægt (kører med 8g - 9g er vist standard).
Han siger at den kører som den skal, og så er der ingen grund til at lave
noget om.

Det er heller ikke fordi jeg har noget at klage over, men kan det virkelig
være rigtigt, at man bare smider en større cylinder på, og så kører den
optimalt?

Hvis jeg skal have én til at trylle med justeringen af den slags, hvem kan I
så anbefale i eller omkring hovedstaden?

Hilsen
Søren

--
- Top posting