S: Regulatorer, tørdragt, dykkercomputer, ~
Fra : afrikabrian@hotmail.~

Dato : 04-09-05 22:06

Hermed sælger jeg alt mit dykkeudstyr pga. flytning til land uden
dykkermuligheder.

Apeks regulatorsæt med TX 100, TX 40 og mini manometer fra sporasub
under 40 dyk. Mares regulatorsæt med mares manometer og dive timer.

Unisuit, Triaminat heavy Light tørdragt, Personlængde 182-194 cm. med
faste termostøvler, Let og slidstærk.

Buddy Nexus. Er lavet til rebreather, men kan bruges til nitro eller
alm. luft.

Linehjul fra Dream Marine med telefonophæng.

Suunto kompas flydende kan bruges til at sigte med fra sideruder. Viser
præsis selv med hældning.

Stor dekobøje fra Seac Sub med bly I bunden.

Svømmedragt størrelse 5 og brugt en gang, størrelse 2 ikke brugt fra
Mares.

Virkelig stor dykkerkniv og sikkerhedskniv.

Næseklemme fra Paradisia.

Adapter fra skrue til bøjle.

Stor skriveplade fra Sporasub.

Fangsring.

2 Orginal Clemens Slot dekoplader

Makkerline.

2 masker, svømmebriller, 2 snokle.

Rustfristålsæt til påføring af ekstraflaske eller batteripakke på
hovedflaske lige til at klikke af.

Mares hælrem, o-ringe mm.,

Sporasub fangstbøje (Aldrig brugt).

Spiro vådsokker i størrelse 45, Picasso vådsokker i størrelse 4 og
s.

3 finger hansker fra Sherwood som er umulige at fryse i 3 dyk, 2 par 5
finger hansker.

Cressi 2000 HF fridykkerfinner størrelse 46 kun brugt i svømmehal,
IST XXL gummifinner one size. God til tørdragt. Er tunge og holder
derfor føderne nede, Seac Sub xspeed st. 34-35.

Gamle Mares BCD. Med 0,4 l. alu. Opstigningsflaske, ny flaskerem.

Blybælte 14 kg. + et ankelbly.

Hævesække 400 l. og to 50 l. af mærket Chas. Mortensen.Randers mm.

Nypris over 30 000 kr. Sælges enkeltvis for ca. halvdelen af nypris
eller samlet for 10 000 kr.

Kan hentes i Brønshøj.

Billeder kan sendes pr. Email. Eller der kan ringes på 2382 4248

MVH.

Brian

Fra : M0rtimer

Dato : 09-09-05 11:41

Hej Brian

Jeg er interesseret i Din tørdragt og Linehjul.

Kan du sende billeder samt pris til mgr@m0rtimer.dk <- bemærk det er et
nul efter m.

Venlig hilsen
Morten Raun