thunderbird som standard?
Fra : Søren

Dato : 04-09-05 22:11

hvordan kan jeg få TB til at stoppe med at spørge om det skal være standard
program til email, den spøger hver gang,selv om jeg skriver ja

Søren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-09-05 23:19

Den 04-09-05 23.10 skrev Søren følgende:
> hvordan kan jeg få TB til at stoppe med at spørge om det skal være standard
> program til email, den spøger hver gang,selv om jeg skriver ja

Du har ikke et andet program som hele tiden sætter sig selv som
standard? Inden du starter Thunderbird, så prøv at tjekke, om det er sat
som standard: Start-knappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern
programmer => Angiv programadgang og -standarder => Brugerdefineret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Søren

Dato : 05-09-05 17:00

> [...]
> som standard: Start-knappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern
> programmer => Angiv programadgang og -standarder => Brugerdefineret.

når jeg gør det skriver den "angiver TB som standard"
og så kommer der en proces linie som "hænger" når den er halvvejs.
det er begyndt efter jeg installerede. mozilla 1.7.10, som nu er fjernet
igen.(via tilføj/fjern)
jeg har prøvet at geninstallere TB men med samme resultat

Søren