hotel/motel i Miami
Fra : Gry

Dato : 04-09-05 15:18

Hejsa !

FLyver til Cancun i næste uge, og laver et stopover et par dage i miami, for
lige at tjekke det ud :)

Men... kan bare ikke finde noget overnatning til under 400kr... er der nogen
der kender et eller andet ?

Hilsen Gry

Fra : Eivind

Dato : 05-09-05 17:56

> [...]
>lige at tjekke det ud :)
>
>Men... kan bare ikke finde noget overnatning til under 400kr... er der nogen

du kan prøve www.travelocity.com eller www.priceline.com (mht
sidstnævnte betaler det sig at læse igennem hotel FAQ på
www.biddingfortravel.com
Jeg har brugt begge sider til hoteller på en rundtur til oktober

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 05-09-05 18:44

Eivind typed:

> [...]
> www.biddingfortravel.com
> Jeg har brugt begge sider til hoteller på en rundtur til oktober

Jeg kender ikke noget personligt, men her er 3 Hoteller/Moteller under 50$
per nat med anmeldelser

http://travel.yahoo.com/p-hotel-191501910-miami_hotels-i-prhigh-49.99-prlow-0;_ylt=AnUSarcZJUAwSSCwICDDjPDiphQB

Og her er Hostels, hvor du kan bo for en hund per nat

http://www.hostelsweb.com/cities/miami.html

God tur.

JAF

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-05 16:52

On Mon, 05 Sep 2005 18:56:29 +0200, Eivind
<vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>www.biddingfortravel.com
>Jeg har brugt begge sider til hoteller på en rundtur til oktober

Jeg vil envidere anbefale dig at så snart du er landet at gå på
McDonalds, Wendys eller en af de utallige restauranter rundt omkring.
Her kan du finde et hæfte med masser af Coupons til Hoteller over hele
Florida. Amerikanerene elsker deres Coupons og der kan virkelig være
penge at spare på hotel/motel ophold. Jeg har prøvet at gå ind på et
Hotel for at få et værelse og det billigste de havde kostede $64, men
så viste jeg dem en coupon jeg havde fundet til Hotellet, og vupti
faldt prisen til $38.

mvh Falcon

Fra : Kim Persson

Dato : 08-09-05 16:41

Alternativt kan man altid stå med tårer i øjnene og vræle studenterrabat.
Det virkede da for mig og kæresten da vi rejste rundt i US.

Nogen steder går de selvfølgelig ikke ned i pris, og weekendpriserne er
højere.
Anyway Amerikanere(som burde hedde USA'ere hehe) er utrolig flinke,
så mange henviser gerne til et billigere motel,
hvis de ikke selv har værelser i det ønskede prisleje

//Kim