har en FZ50 der mangler en...
Fra : Michael

Dato : 03-09-05 22:18

har lige købt en FZ50 og der var ingen speedometer kapel på, og det har jeg
så købt, men jeg kan ikke skruge den på knallerten for der er ikgen ting af
skruge den fast på nee i for hjulet, der mangler en eller anden ting der
løber ind i forhjulet og måler hastigheder, har prøvet hos thansen og de har
ikke den dims, den mangler den eller anden plastick ting den skal skruges
fast på, for der er bare et sort hul der hvor den skulle have sidet! hvor
kan jeg finde den ting?

håber nogen kan hjælpe.

michael Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 00:56

> [...]
> den skal skruges fast på, for der er bare et sort hul der hvor den
skulle
> have sidet! hvor kan jeg finde den ting?

Det du søger er en Spedometerdrev

Ser således ud på min PGO Dr,. BIG
http://80.63.17.25/DAT/pic/m/56705252000.JPG

Så har du lidt mere at gå ud fra...

MVh Søren Wagner

Fra : morten c j

Dato : 04-09-05 18:58

Jeg har måske noget liggende brugt men jeg har ikke tid/mulighed for at
se efter før mandag aften

MvH Morten C.J.

Fra : Michael

Dato : 05-09-05 21:52

alletiders, og ja den ligner den på billedet tror jeg, det er noget i den
retning der mangler!

Michael Nielsen

Fra : morten c j

Dato : 06-09-05 21:31

Jo minsandten jeg har noget liggende. Det jeg har er hele den del
speedometer kablet sidder fast i nede ved forhjulet den kan du købe for
100 kr plus porto 49kr
Jeg kan evt maile et billede

MvH Morten

Fra : Michael