Lotterigevinst?
Fra : Helle [4550]

Dato : 03-09-05 10:43

Jeg har fået en email fra Sweepstake Lottery international, hvor de
fortæller mig, at jeg har vundet $3.500.000, fordelt af en pulje på
$35.000.000, hvor jeg så er en af de 10 heldige vindere.
Jeg har ikke deltaget i noget lotteri, og de oplyser, at det er min
emailadresse, der er udtrukket.
Er der nogen, der kender til Sweepstake Lottery international??

mvh Helle

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-09-05 10:57

Helle [4550] skrev:

> Er der nogen, der kender til Sweepstake Lottery international??

Læs evt.:
<http://www.trendmicro.com/vinfo/hoaxes/hoaxDetails.asp?HName=International+Sweepstakes+Lottery+Winner+Scam>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-09-05 11:22

"Helle [4550]" <hs4550@hotmail.com> wrote:

>Jeg har fået en email fra Sweepstake Lottery international, hvor de
>fortæller mig, at jeg har vundet $3.500.000, fordelt af en pulje på
>$35.000.000, hvor jeg så er en af de 10 heldige vindere.

Der er sgu' nogle der er heldige - Jeg vinder aldrig noget...

Men hvordan er det lige du får gevinsten udbetalt ?

Jeg gætter på de skal bruge kort-nummer, pin-kode plus sikkerhedskoden
til dit Visa-kort ?

<mlr>

Fra : Frede Hansen

Dato : 03-09-05 18:57

"Helle [4550]" <hs4550@hotmail.com> wrote in news:43197039$0$167
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> emailadresse, der er udtrukket.
> Er der nogen, der kender til Sweepstake Lottery international??

Ja, og en hel masse andre lotterier jeg også har vundet i.
Jeg er faktisk blevet mange millardær og er rigere end Bill Gates idag.
Jeg overvejer pt at købe Microsoft og lukke hele bixen og tvinge
alle over på Linux og Mac.

Nej, spøj til side. Du vil frem over komme til at modtage den type
fusker breve i ny og næ, dem modtager jeg også.
Men i princip ville jeg være rigere end Bill Gates hvis det var rigtigt.
Sweepstake er en af dem jeg får jævnligt fra, der er det bare hele
5 millioner det drejer sig om.
--
Frede Hansen
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 08-09-05 00:33

LOL

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-09-05 20:50

"Helle [4550]" <hs4550@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> emailadresse, der er udtrukket.
> Er der nogen, der kender til Sweepstake Lottery international??

Spam/scam!

--
Bjarke Andersen