Overtage dele af min hjemmeside
Fra : Mythos

Dato : 03-09-05 10:34

Hej i gruppen

Som nogle ved, så har jeg noget på min hjemmeside om og med knallerter, det
er tegninger over stumperne http://www.mytweb.dk/knallert.htm
Jeg er nu nået der til hvor jeg ikke rigtigt gider at gøre mere ved det, og
er der andre der vil, så kan i få det hele af mig, klar til brug, man skal
dog bare ændre den "forside" til knallerter så den passer på ens egen side.
Det hele fylder knap 93 Mb, pakket knap 70 Mb.
Skulle nogen ville overtage det, så kan i kontakte mig, og vi finder ud af
en måde at overføre det på. Hvis ingen melder sig, så ryger det ud, og man
kan ikke igen få tegningerne af mig. Det er dog muligt, at det kommer på en
anden side, som jeg også skal bygge, men jeg er ikke sikker.

Mythos

Fra : tronddk

Dato : 03-09-05 20:11

"Mythos" skrev d. 03-09-05 10:34 dette indlæg :
> [...]
på en
> anden side, som jeg også skal bygge, men jeg er ikke sikker.

Vær overtage hvordan overtage ? tag det hele og lav det på en ny side
eller få den side den er på nu og byg den om

http://www.kandu.dk/

Fra : tronddk

Dato : 03-09-05 20:13

> [...]
på en
> anden side, som jeg også skal bygge, men jeg er ikke sikker.

kunne godt tænke mig den side da jeg har tænk på at lave såden en side
men har aldrig taget mig sammen og hvordan får jeg den pakke ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Mythos

Dato : 03-09-05 22:36

Det lader til at der er flere der er interesseret i de stumper jeg har
banket sammen, så hvis i kan blive enige om hvem der skal have det, så er
det fint med mig, eller skal det bare være sådan at i hver i sær får det, så
kan i trylle med det på hver sin måde ?
Skriv venligst her i gruppen om det, og ikke til min mail, det er lidt
unfair, nu der er flere om budet.

Mythos

Fra : Mythos

Dato : 04-09-05 08:23

Det lader til at folk ikke vil skrive her i gruppen, så jeg ligger siderne
om knallertdele ud til fri afhentning, så kan man gøre hvad man vil. Sider
og den pakkede bliver fjernet tidligst onsdag, så der skulle være tid nok
til at hente.
Filen kan hentes her http://www.mytweb.dk/Knallerter.zip og for at gøre det
lettest for dem der henter, med hensyn til links, så kopier dem fra min side
og rediger dem på din egen hjemmeside, for det er ikke ligegyldigt hvilken
side der bliver linket til. http://www.mytweb.dk/knallert.htm

God fornøjelse

Mythos