Thailand
Fra : Thomas Rudbjerg

Dato : 03-09-05 09:31

Hej NG

Vi har lige bestilt en tur til phuket, i februar !
Er der nogle det kender nogle dykkercenter der, vi skal bo i karon
Har kikket på nettet efter steder med nitrox men kan ikke finde nogle !
kan
det passe ?

MVH
Thomas

Fra : Thomas VJ

Dato : 03-09-05 16:21

"Thomas Rudbjerg" <Rudbjerg@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle det kender nogle dykkercenter der, vi skal bo i karon
> Har kikket på nettet efter steder med nitrox men kan ikke finde nogle !

Nitrox er knapt så udbredt i Thailand, som i eksempelvist det røde hav. De
fleste dykkercentre kan dog sagtens skaffe nitrox - det er bare at spørge
efter det.

--
Mvh, Thomas VJ
www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...