Netkort til Umax?
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 05-06-01 19:48

Hejsa.

Der skulle vel ikke lige væree én, der ved, om en Umax 300 med
PCI-pladser kan bruge et tilfældigt PC-PCI ethernetkort til at komme på
Stofanet med? Hvad med drivere, når den køre system 8.0?

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50 -- sadyhr@yahoo.com

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 05-06-01 21:05

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@yahoo.com> wrote:

> Der skulle vel ikke lige væree én, der ved, om en Umax 300 med
> PCI-pladser kan bruge et tilfældigt PC-PCI ethernetkort til at komme på
> Stofanet med? Hvad med drivere, når den køre system 8.0?

Det kan den ikke med et tilfældigt kort, det Stofa leverede til mig vil
f.eks. ikke virke. Du skal have fat i et med mac drivere.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk