rugfler
Fra : Inger

Dato : 02-09-05 15:04

Hejsa

Jeg bager selv rugbrød, og tænkte at man måtte kunne bage nogle
mini-rugbrød (rugfler?) til madpakkerne: Istedetfor bare almindelig
madder kunne man så putte pålæg indeni. Forandring fryder og gør
madpakken spændende!

Derfor har jeg nu formet nogle små bitte rugbrød af min dej, men nu
melder tvivlen sig: Hvor længe skal de bage? De "normale" størrelse
rugbrød skal have en time. Disse mini'er har ca. samme størrelse som en
lille knytnæve.

Håber nogle har et hurtigt bud, for de står og hæver nu

Venlig hilsen
Inger

Fra : Ursula

Dato : 04-09-05 12:37

Det lyder rigtig spændende. Hvordan blev de? Hvis de blev gode, vil du så
ikke ligge opskriften ind?

Knus