Swedish Bikemeet
Fra : Kai Gustafson

Dato : 05-06-01 19:32

Hej !

Er der nogen der skal til Sverige torsdag til søndag ?

synes ikke der har været nogen tråd om det.

Hilsen Kai.

Honda Blackbird

Fra : Brian Luckow

Dato : 06-06-01 22:40

"Kai Gustafson" <kai@gustafson.dk> wrote:

>Er der nogen der skal til Sverige torsdag til søndag ?

>synes ikke der har været nogen tråd om det.

Ja da, men dog først fra om fredagen (og nu er afgangen lige ændret
fra morgen til eftermiddag :(... Som netop denne weekend ønskede at
der var lidt mere touring over ens cykel... det er IKKE nemt at finde
plads til telt, to soveposer tøj m.m. og to personer på en bette
Monster. :(

Brian Luckow

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 06-06-01 22:54

Alle snakker om at skulle til Sverige i kommende weekend - desværre kan jeg
ikke komme med -
Jeg kan ikke forestille mig der er de store problemer - bare følg strømmen
XV535S

Fra : Kai Gustafson

Dato : 07-06-01 06:56

Det er nok ikke så ringe at vente med at køre til Fredag, så skulle de store
regn skyl være overstået, lucky you !

Selv glad for ikke at skulle have nogen bag på Brian, så er der lidt mere
plads til oppakningen.

Ha en god tur derop.

Hilsen Kai.

Honda Blackbird.