jeg kan ikke overclocke mit geforce2 GTS :~
Fra : peet dk

Dato : 30-12-00 15:58

Jeg har prøvet http://www.geforcefaq.com/files/coolbits.reg

Men der kommer ikke nogle steder hvor jeg kan overclocke :0( Det gjorde der
med mit gamle Geforce kort, hvad kan det være?

Fra : kh

Dato : 30-12-00 17:24

Bruger du detonator driver ???
Jeg mener at Detonator 6.50 ikke kan bruges mad coolbits, prøv istedet 6.49.

Godt nytår
kh

Fra : Karsten Borchers

Dato : 30-12-00 18:13

Bruger Nvidia's reference driver 6.31 og coolbits. Det virker fint.

--
Karsten Borchers
www.simracing.dk

Fra : Thomas Bowers

Dato : 30-12-00 18:36

Det gør jeg også -> virker fint
.....men jeg undre mig lidt over at jeg ikke har muligheden, for sætte
clock/mem til mere end 220/210 (det er et V7100-kort med en Blue Orb). Med
Powerstrip kan jeg sagtens komme højere, men jeg gider ikke bruge 30 $ for
at få den registreret (så den starter op efter genstart). Nogle ideer ?
Hilsen Thomas

Fra : kh

Dato : 30-12-00 19:31

jeg gider ikke bruge 30 $ for
> at få den registreret (så den starter op efter genstart). Nogle ideer ?

http://astalavista.box.sk/

Hvis din samvittighed kan klare det!!

Fra : peet dk

Dato : 30-12-00 22:45

hmm.. mærkliugt, nu har jeg opdatert til den nyeste driver De7 fra
www.pc-files.dk Under installationen spørger den efter en fil, som kun
findes på min asus cd, så jeg sagde den lå i den og den dir på cd-rommen. Nu
har jeg installert den men det er asus's egne tweaks man skal bruge osv.
hmm... det har jeg aldrig prøvet før det var anvarc16.dll den spurte om