Skærme
Fijala 3554
+20" fladskærme med 8ms reposns time
Fra : Tveskaeg

Dato : 02-09-05 11:45

Der er dukket en del LCD modeller i 17 og 19" versioner med en meget
lav respons tid. Helt ned til 4ms.

Imidlertidig skal man op over en 19" model før man kan køre 1600x1200.

Jeg har pt en IIyama HM903 DT A CRT skærm som jeg godt kunne tænke mig
at udskifte til en lidt større fladskærm men den skal kunne klare
hardcore 3D gaming uden problemer og det tror jeg at de nuværende +20"
fladskærme har lidt problemer med i det jeg ikke kan finde nogen under
16ms i respons tid.

Er der nogen i gruppen der ved hvornår sådanne fladskærme kommer på
markedet.

Fra : K.

Dato : 02-09-05 13:41

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
> [...]
> hardcore 3D gaming uden problemer og det tror jeg at de nuværende +20"
> fladskærme har lidt problemer med i det jeg ikke kan finde nogen under

Fujitsu Siemens SCENICVIEW P20-2 20" 11 ms
Har været ude et stykke tid, men ser ikke ud til at være på lager hos
forhandlere igennem edbpriser.dk.
Men ellers er s-ips 16 ms 20 " skærme acceptable til spil.

Fra : Tveskaeg

Dato : 04-09-05 12:32

On Fri, 2 Sep 2005 14:40:44 +0200, "K." <k@k.k> wrote:

>Fujitsu Siemens SCENICVIEW P20-2 20" 11 ms
>Har været ude et stykke tid, men ser ikke ud til at være på lager hos
>forhandlere igennem edbpriser.dk.
>Men ellers er s-ips 16 ms 20 " skærme acceptable til spil.

Ok, jeg vil bare ikke fyre penge af på en stor fladskærm hvis der
alligevel var nyere modeller lige om hjørnet med bedre performance.

Fra : Finn og Angela

Dato : 09-09-05 20:41

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1126219632&archive=&start_from=&ucat=&