K50 omdrejningstæller
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 05-06-01 19:30

Hej NG

er der nogen der ved hvordan en omdrejnings tæller fra t.hansen skal sættes
til en Suzuki K50?
jeg tænker på hvilke farver ledninger til hvad?

eller er der nogen der har et ledningsdiagram til sådan en satan.

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Søren Houmark

Dato : 05-06-01 19:49

du skulle gerne få en bog med, hvor der står hvordan du skal gøre

hved godt hvad det hedder....kan bare ikk huske det =)

/Free

Fra : JDJ

Dato : 06-06-01 08:28

Michael Frederiksen <chipmaster@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Nz9T6.213$Uz1.10365@news.get2net.dk...
> [...]
sættes
> til en Suzuki K50?
> jeg tænker på hvilke farver ledninger til hvad?

Det står under Yamaha Fs1

> eller er der nogen der har et ledningsdiagram til sådan en satan.

Det har thansen i deres katalog! Hvis du vil gøre det nemmere at bruge så
tag en forstøret kopi, få din lille søster (hvis du da har en lille søster,
der er lige så vild med at male som min er ) til at male alle ledningerne
på diagrammet op med de rigtige farver.

Hvis du vil gøre det hele lidt nemmere, så smid et yamaha Fs1 ledningsnet og
tændingslås på. Så bliver det jo nent at sætte omdrejningstælleren til, og
tændingslåsen kommer til at sidde ved styret, i stedet for nede i
sideskjoldet.

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 06-06-01 15:43

"JDJ" <silje@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Michael Frederiksen <chipmaster@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:Nz9T6.213$Uz1.10365@news.get2net.dk...

> sættes
>
> Det står under Yamaha Fs1

okay, hvis det passer, så...

> [...]
søster,
> der er lige så vild med at male som min er ) til at male alle

Hehe, det viste jeg egentlig godt - pinligt... tak
> [...]
> tændingslås på. Så bliver det jo nent at sætte omdrejningstælleren til, og
> tændingslåsen kommer til at sidde ved styret, i stedet for nede i

nu er det ikke min, men en kammerats så det vil jeg overhovedet ikke blande
mig i - jeg skal bare tilslutte hans omdrejningstæller... men jeg skal
foreslå ham det

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen