Kan ikke slette en fil ...
Fra : Rasmus Hansen

Dato : 01-09-05 20:31

Hej

Jeg har en fil liggende på mit skrivebord som jeg ikke kan slette eller
flytte, da den en i brug !!! den er ikke i brug og den siger det sammen
efter jeg har genstartet min computer.

Den hedder: "Gutterball2Setup-dm" er der nogle som har nogle idear til
hvordan jeg kan slette den

- Rasmus

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 01-09-05 20:43

Rasmus Hansen wrote:
> Den hedder: "Gutterball2Setup-dm" er der nogle som har nogle idear til
> hvordan jeg kan slette den

Prøv at se om http://www.systeminternals.com/ ikke har et værktøj der
kan fortælle om hvem der bruger filen.

Fx er http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html udmærket.

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 03-09-05 01:49

Christian E. Lysel wrote:

> Prøv at se om http://www.systeminternals.com/ ikke har et værktøj der
> kan fortælle om hvem der bruger filen.
>
> Fx er http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html udmærket.

Jeg har lige prøvet
Http://www.sysinternals.com/Utilities/ProcessExplorer.html og efter havd
jeg kan se bliver det ikke brugt. Det er installations program !!

- Rasmus

Fra : Viktor Andersen

Dato : 05-09-05 18:18

Har du prøvet at slette den i fejlsikret tilstand?

Viktor

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 06-09-05 20:48

Ja det har jeh prøver, det hjælper heller ikke :(

er der flere som har nogle forslag !

Fra : Erik

Dato : 06-09-05 21:33

> Ja det har jeh prøver, det hjælper heller ikke :(
>
> er der flere som har nogle forslag !

Fandt dette.
Thanks to MS-MVP Kelly Theriot for this tip.

Open a Command Prompt window and leave it open. Close all open programs.
Click Start, Run and enter TASKMGR.EXE Go to the Processes tab and End
Process on Explorer.exe. Leave Task Manager open. Go back to the Command
Prompt window and change to the directory the AVI (or other undeletable
file) is located in. At the command prompt type DEL <filename> where
<filename> is the file you wish to delete. Go back to Task Manager, click
File, New Task and enter EXPLORER.EXE to restart the GUI shell. Close Task
Manager.

See more good Windows XP information on Kelly's Windows XP from A-Z web
site.

Måske virker det?

MVH

Erik